Kızlar bebeğim dokuz ayını doldurdu nerdeyse ama öyle aman aman bi iştahı yok hatta hiç yok diyebilirim diş vs değil hep böyleydi ne yapsam açılır iştahı çorbadan başka birşey yemiyor nerdeyse oda bazen zar zor ne yapıcağımı bilemiyorum sizler nasıl besliyorsunuz bebeklerinizi üç öğün veriyormusunuz sabah kahbaltı bile yapmıyor çoğu zaman istemiyor böyle yiyen bebekleri görünce çok şaşırıyorum😐