Kizim 15 gun sonra 2 yasina giricek memeye aşiri duşkun.Artik ben birakmak istiyorum cevre de baski yapiyor tabi ki ama artik ben de çok bunaldim.Yarim saat parka ciksak meme diye bagiriyor.Bir de emiyim demeyi ogrenmiş kiyamiyorum hiç cok uzuluyorum ama emdiği zman duzgun yemek de yemiyor. Emmerek uyuyor hiç sallanmadi sallatmadi kendini.Biber vs seyler dusunmuyorum gecen bi aciyor emmeyelim dedim acti optu uf olmuş dedi yine optu ve emdi.Piskolojisi bozulmasin istiyorum.
Nasil yapmaliyim