Yagmuurr 40 günlükken kontrole gittiğimizde bizede doktorumuz öyle demişti uylu kalitesini bozma emzirmeye kaldırma mıkırdandığında emzir demişti 2 aylıkken bıraktı emmeyi mamaya geçtik bende kendi acıktığında zor uykuya dönüyo diye saatlerini bildiğim için kalkmasından yarım saat önce uyandırmadan uykusunda besliyodum