esraceylan3 var yani topuk kaninda tsh yuksek diye aradilar, dunyam basima yikildi sonra normal kan verdik hala yuksekti ama doktorum biraz da olsa dustugu icin takip edelim dedi 2. Ay da kan verdik nerdeyse normaldi , gecen ay ultrason cekildi cok sukur yolunda hersey, biz ilac kullanmadik normale dondu, ama bebegin kilo alimi, gelisimi bas cevresi vs hersey yolunda oldugu icin ilaca gerek kalmadi, siz ilac kullanirsaniz bile sakin uzulmeyin ufacik bir hap ben kendimde kullaniyorum , Allah sifasiz hastalik vermesin, uzun oldu ama ben yasadigimda cok uzulmustum belki sizin biraz olsun iciniz rahatlar diye yazmak istedim