Zece1 Kızım majezik yalamıştı hemen fark ettim ama dili maviydi ilaçta herhangi bir azalma yok. Napıcam bir şey olur mu? Doktora götüreyim mi yoksa gözetim altında tutmak yeterli olur mu??
Elika00 Zece1 bir minik yaladıysa birşey olmaz muhtemelen gözetim altında tut. İlaçları da mutlaka kapalı kutularda saklayın
papatya_1125 Zece1 aman aman dikkat edin.su içerse iyi olur güzel anne.vucuttan o kadarını da atar inşallah. yani bu durumdan hastaneye gidince polis hemen sorguya alıyor.eltimin başına gelmisti.
Zece1 Elika00 İlaç kutusunda bütün ilaçlar zaten ulaşamıyor yüksekte. Eşim ilaç içmişti yere dşmüş onu bulmuş :(
Zece1 papatya_1125 Su içirdim ağzını da yıkadım güzelce. Evet araştırdım ben de öyleymiş. Şu an iyi kızım inşallah bişey olmaz
Zece1 Laren evet hemen fark ettim. İlacı çıkarmış. Ağzına almış dili mavi olmuş ama acı tat geldi sanırım ben fark ettiğimde yere atmıştı oynuyordu eliyle
papatya_1125 Zece1 olmaz inşallah hemen farketmissiniz.benimki de oralarda dönemde hep silip süpürüyorum evi
Zece1 papatya_1125 Ben de yerde bir şey bırakmam normalde düşmüş fark etmemişim. Nasıl başardıysa açmış ilacı. Çok dikkat etmek lazım. Anlık görmeseydim emip yemiş olurdu belki.
papatya_1125 Zece1 1 yaşında 12 gün oldu .onuncu aydan beri böyle. Geçen sildim süpürdüm nereden bulduysa bir tane çekirdek kabuğu ağzına atti
Zece1 papatya_1125 Hep aynı desenize. Biz çekirdek çitlemez olduk fark ettiği an saldırıyor tabaklara 😂. Yürüdü mü bebeğiniz?