Kızlar merhaba. Doğum yapalı 3 buçuk ay oldu. Afedersiniz özel bölgemde aşırı şekilde bir ağrı oluyor kemiklerim ağrıyor gibi hissediyorum. Çok çok afedersiniz ama tuvalete otururken daha çok ağrıyor sebebi nedir bilen var mı normal mi yoksa doktora gitmeli miyim? 😫