Ozlm123 geçmiş olsun çivit gecirdimi bebeğiniz. Benimkiler de öyleydi bağışıklık tam sınırda çıktı test yapıldı covitten sonra böyle oluyo dedi doktor 6-7ay sonra toparlar dedi. Aynı dediği gibi de oldu bu sene bı kere krup odular oda bulaşıcı zaten normalde her ay antibiyotik kullaniyoduk kaç kere doktora gittim bişey diyen olmadı en son gittiğim doktor 61yasindsyim ben bu yaşıma kadar bı iğne vurulmadim covit oldum smdi heray hastanede yatıyorum dedi adam. Adamın dedikleri çıktı valla geçmemiş olur hala onumzdeki kışta sık hastalanirlarsa bida gel yaparız başka tetkikler dedi