Hsssss hayir emme refleks ilk 3 ay yapisik yasasaniz yeridir doymadigindan degil baska birsey bilmediginden emiyor gozler de net degil sadece emerek bag kuruyor suan sizinle bol bol emzirin sarilin kuckalayin hatta ciplak tenle emzirin sutunuz yeterlidir endiseniz olmasin acliktan degil. 1.ay kontrolunde zaten doktorunuz soyler kilo aliminj vs icinjz rahat eder o zamana kadar her istediginde verin bol bol 3.aya dogru surekli ellerini agzina sokup aranicak sap sup emicek o da acliktan degil ellerini kesfettiginden oluyor o zaman da engellemeyin simdiden hatirlatayim 🌸