Sanırım yine uyku gerilemesi yaşadığımız günlerdeyiz. Kızım 8 aylık oluyor ve birkaç gündür aksam uyku saatleri ve genel düzeni çok şaştı.
Ben nasıl yaklaşmalıyım ikilem yaşıyorum. Her zamanki uyku saatinde uyutmak icin zorlamalı miyim yoksa kendi haline bırakıp uykusu gelince uyumasına izin mi vermeliyim?
Saatinde zorluyorum ama uyumuyor. Kendi haline bırakayım dedim bu akşam, 23.30’da uyudu. Ki benim kızım 20.30-21-00 arası uyuyan bir bebektir. Korkuyorum da böyle alışırsa gecelere kadar oturur diye. Ama 21.00’de uyutmaya götürdüm en son sinirden ağlıyordum.
Nasıl yaklaşmalıyım bana akıl verir misiniz kızlar.