gllevla rica ederim ben 5 aylıkken çişini kovaya tutuyordum ti yapıyorduk ara ara sonra kendim uğraşamayacagımı anladığımda biraktım, 15 aylıkken kakayı , 18 aylıkken tamamen bezi bıraktık eğer ben kendimde enerji bulsaydım 1 yaşında da bırakırdık. Olmaz psikolojisi bozulur saçmalama diyenler olacak sakın aldanmayın, asla psikolojisi bozulmadı inatlaşma döneminde sürekli altına yaptı beze geri dönmedim kendiliğinden bıraktı o İnadınıda tavsiyem mümkün olduğunca 2 yaş öncesi alıştırmak sonrası zor sizi dinlemiyor kendi oturmak silmek ellemek istiyor , temeli atarsanız hiç bir sıkıntı çıkmaz. İlla ki kaçırıyorlar bu 3 yaş olur 1 yaş olur farketmiyor hiç. prema sundariyi öneririm orda daha detaylı anlatılıyor pes etmeyin benim gibi 🫶🏻