Merhaba anneler.. 2.5 aylık bebeğim var ve hafif uykudan derin uykuya geçerken uyanmaya başladı. Genelde emerek geri uyuyor ama böylede memede uyumaya alışacak diye korkuyorum pışpışlamaya çalışıyorum nadiren geri uyuyor. Genelde3-5 dakika biraz ağlayıp geri uyur diyen de var amq kıyamıyorum. Uyku geçişleri arasında ne yapmam lazım? Tecrübeli anneler???