Merhaba kızlar. 2 ay 4 günlük oğlum var. Doğduğu günden beri mama ağırlıklı besleniyor. Memeyi unutmasın diye vermeye çalışıyorum sütüm fazla yok. Benim bildiğim mama kabız eder ama benimki yaklaşık 1 aydır sulu kaka yapıyor. Önceden günde 1defa yapardı kakasını. Ama şimdi günde 5 bazen 6. Bu durum normal mi?