Uzunkirpik1728 Pışpışla uyumaya alıştırıpta sonradan sorun yaşayan oldu mu anneler? Bebeğim 2,5 aylık genelde memede uyuyor ama yatağında pışpışlayarak uyutmaya çalışıyorum. Sonradan sorun olur mu? 5.ay gibi de uyku eğitimi vermek istiyorum çok sorun olur mu?
DuyguSentrk Uzunkirpik1728 valla benim ki 3. Ayına gircek uyku konusunda kafayı yemek üzereyim sallayarak uyuyo doktorda şiştt pat yöntemiyle uyutmaya basla artık dedi ana bizim ki ağlıyo uyumuyo gerçi şuanda uykuları o kdr hafif ki sallıyorum tam yatağa koymak için kalkmamla gözler fal taşı👻napca bilmiyorum gece her saat başı uyanmasını hiç söylemiyorum bile
Uzunkirpik1728 Tazemom sallamak memede kucakta uyutmak hep zor diye anlatıyorlar pışpışlada mı zor oluyor?
Tazemom Uzunkirpik1728 yok zorlanmıyorum hemen geçiyor uykuya onunla hala vazgeçmedi demek istedim benim bebeğim emzik emmiyor o yüzden alıştı pışpışa
Uzunkirpik1728 Tazemom ha anladım malesef dediniz ya zor oluyor sandım.. bende emzik vermiyorum bebeğime inşaAllah alışır pışpışa
Uzunkirpik1728 DuyguSentrk Allah kolaylık versin.. sallamanın sonuçları zor oluyor.. birwz daha dayanıp 4. Ay sonrası uyku eğitimi vermeyi düşünün derim çok rahatlarsınız