Yesilim23 Kızlar yurtdışından telefon aldık imei kaydı icin kıbrısa gidicm nasıl oluyor acaba telefonu yanımda götürmeme gerek varmı
Aysimat Yesilim23 esım oyle yaptıncanım yurt dısına gır cık yaptı kımlıgıyle sadece geldı burdan aldı telefnu ustune işlettı e devletten cok basıtt
Yesilim23 Aysimat nereye gitmişti kıbrıstads oluyor sanırım değil mi ? Ozaman telefonu götürmeye gerek yok
Wanderlust Yesilim23 evet ben gidip geldikten sonra telefon getirttim yani gittigimde yanimda yoktu hatta satin bile almamistim daha😅
Yesilim23 Aysimat anladım canım şuan bu kullandıgım telefonu yapması lazımda o yüzden soruyorum hattım eşimin üzerinee ozaman gir çık yapsa yaterli sonra edevletten halledecek sanırım
Aysimat Yesilim23 yurt dısı olması yeterlı bızımkı batuma gıtı gürcistana turla gıtı Günü birlik hem uyguna gelıyo oylee hemdee bırgunluk
Aysimat Yesilim23 hangı sehırdesınızz eger ucak bıletı fılan yuksekse turla gıtsın bence canım karadenız batum cok masrafsızesım 700lıraha gıtı geldıı telefonuda burdan aldı ıslettı