Canım gıdersen oradakıler ne kadar madur olsa da anlatma bır seyını. Dogudan bı kadın kacıp sıgınmıstı batıya gelıp de. Sonra arkadasıyla ev tutmuslar artık beraber cıktıgı kadın mı ıspıyonladı yoksa kendı mı yerını soyledı bılemıyoruz. Cocukları 15-17 yaslarındaymıs babaları da beraber gelmıs tabı. Kadını cocuguna öldürttü serefsız, esım o sıra cınayetteydı, resmen kahroldu hem cocuklara hem kadına cok uzuldu gunlerce. Evın ıcınde öldurduler kadını, 4-5 sene olmustur😞