Nilkuss Kızlar, kızıma 2,5 tog tulum Altına orta kalınlıkta uzun kollu zıbın ve ince pijama giydirdim. Evimiz 21,5-22 derece arası. Babası üzerine battaniye bile örtmüş. Az önce emmeye uyandı, ateşini ölçtüm 33 çıktı 🙄
birminnosunannesi Nilkuss Hangi ateşölçeri kullanıyorsunuz acaba yanlış ölçmüş olabilir misiniz? Bebekler için 24-22 derece sıcaklık uygun diyorlar.
Sontvbukucu birminnosunannesi 2.5 tog tulumun icine giydirdiklerini ve ustune battaniye orttuklerini okumadan önce ben de derece bozuk sandim ama sanirim cocuk sıcaktan soguk ter atiyor ve bu yüzden düşük cikiyor.
Nilkuss birminnosunannesi gzmemr Ya evet bana da öyle geldi normalde 2,5 tog kalın altına zıbın giydirdiğim günler üşüdü gibi geldi ve sık uyanmaları başladı 3-4 gündür. Dün altına uzun kollu giydirdim pijamayla birlikte daha az uyandı. Bugün yine aynı şekilde giydirip ateşini ölçmek geldi aklıma. Jumper dijital ölçer kullandım koltuk altını kullanamam şu an 🙁
Sontvbukucu Nilkuss cok giydirdiginiz için terlemis ve teri sogudugu için atesi düşük çıkmıştır. Yani kızınız usumuyor sıcaktan terliyor. Bu şekilde devam ederseniz hasta olur.
Nilkuss Busra17guler Irmakmelegim 1Mother1Boy momlifetime Sontvbukucu BihterZiyagil_ Sontvbukucu birminnosunannesi Deletedmom_52 Storymoon birminnosunannesi Yagmuurr Hive Betul-08 [silindi] Kızlar ateş ölçerim nesne özelliği açık kalmış ilk defa kullanıyorum da 🤦♀️ Şimdi de 36.6 çıktı evin derecesini mi düşürsem dediğiniz gibi terler gibi
birminnosunannesi Sontvbukucu Hımm olabilir canım. Benimde en çok korktuğum şey terinin üstünde soğuması.
Hive Askim atesolcer yanlis 😊 33se eger bebekte hipotermi söz konusu olur 😂 Everest dagina falan tirmanmadiysa atesi o kadar dusmez yani 🤭 ense ve gogsune dokun ordan anlayabirsin usuyup usumedigini 😘
birminnosunannesi Nilkuss Dijital ölçerde obje ölçme özelliği varsa belki o açık kalmıştır canım. Vücutta değişik sonuç veriyor çünkü.
Sontvbukucu birminnosunannesi 2.5 tog 16 dereceye kadar kullanılan bir tulum. Yani 22 derecede içine zibin pijama üstüne battaniye. Sıcaktan terleyip sogumustur. Kisa kollu zibin yeterli.
Storymoon Nilkuss 2.5 tog tulum için sadece zıbın yeterli canım çok fazla giydirmişsin merak etme üşümez bebiş
Nilkuss Storymoon Deletedmom_52 Uyumadan önce de ölçmüştüm yine 33 küsür çıkmıştı. Baktım terlememiş te ve ensesi falan da gayet sıcak anlamadım
Deletedmom_52 Nilkuss terleyip soğumuştur o yüzden ateşi öyle çıkmıştır. Çok sıcak yatırmayın öyle de hasta olur
Nilkuss birminnosunannesi Teşekkğr ederim ya siz söyleyince karıştırdım biraz gerçekten öyle olmuş 🤦♀️
Sontvbukucu Nilkuss 33 ise dereceniz bozuk. Ama yine de fazla giydiriyorsunuz. Bu şekilde hasta olabilir. Sicak soğuktan daha tehlikeli.
Irmakmelegim Nilkuss 2.5 tog yüksek bir tog değeri ve sadece zibin yeterli uzun kollu ince bir alt belki bebek 22 derece usumez hata size şöyle diyim kızım 2 tog uyku var dün gece küstü ve ne yazkki ince uyku tutumunu giydirmek zrnda kldim içinde bir ince kazak tayt usyu ince uyku tulumu ve sabah kalktığında gayet te sıcak ti vücudu burnu göğsü 22 derece ewim genel olarak bebkler terden daha çok hasta olur bu arada
BihterZiyagil_ Nilkuss çok kalın giydirmissin terlemiştir. Bide kendini ölçsene o kadar düşük çıkması imkansız