tuqbanr Merhabalar. 1. Ay aşısı nasıl yapılıyor? Koldan mı bacaktan mı. Herhangi bir yan etkisi oluyor mu?
beybiliko tuqbanr birkaç gün önce yaptırdık, bacaktan yapıyorlar, herhangi bir yan etkisi olmaz denilmişti, olmadı da
Olimbonii tuqbanr yok yan etkisi atesi filan olmuyor bacaktan yapiliyor ama 2.ay asimizda iki bacak bir koldan yapildi iştahı gitti atesi cikti huzursuzdu çok uğraştık 3 gün boyunca