Nes1989 Merhaba kızlar bebeğim 23 aylık ama cümlesi yok anne baba mama meme gel ver kalk hadi zeytin su bunları söylüyor cümle kuröuyor genel gelşmi iyi iletişimi güzel oyunlar oynar ev işinde bana yardm eder tüm komutları alır sadece cümle yok uyaran eksklği yada otizm olamaz değil mi?
nesekaan Nes1989 her cocugun gelismi farklıdır ılla ki benım oğlum da 25 aylık olucak oda cogu kelımeyı soyluyor anlıyor komutları yerıne getırıyor ama oda hala 2 li cumle kurmuyor
Ayseaselinannesi Nes1989 canim endişe etme her çocuk farklı benim kızımda 3 yaşında başladı cümle kurup konuşmaya. Sürekli iletişim halinde olduğumuz halde. Merak etme yakında hiç susmayacak😂
2guzelinannesi Nes1989 kuzum konusmasi geridir ama otizm uyarn eksikligi degildir tv telefon kes sadece lomus ve yasitlari yad abuyuklerle ayni ortama girsin goz temasi ismine bakiyorsa korkma duzelir insallah
Yagmuurr Nes1989 Sanmıyorum yaa bebekten bebeğe değişir bu bence ekstra şüphelendiğiniz bir şey yoksa
Nes1989 2guzelinannesi hwpsi var göz teması anane babanne ile iletişimde hatta babannesi gelince onu bırakcm diye git diyor tv yok hiç telefon az var
Balim61 Nes1989 dr goturmedim hic konuşmuyor diye.Kelimesi var cunlesi yok sadece bunun icnde doktora gitmedim sormadim yani
Mervetahir Bizimki de aynı ocakta 2 yaşına girecek bende geçenlerde post açmıştım ben ismine de bakmıyor diyordum ama o posttan sonra daha dikkat ettim onlara bakıyor işaret etmesi var saklambaç oynar ablası ne yaparsa oda yapar taklit etmesi var insanlarla iletişimi var göz teması var ama konuşma yok bilmiyorum bir sorun varmı yokmu açıkçası bazen normal çocuk işte diyorum bazen bir evham yapıyorum
karaninannesiii1 Nes1989 benmki 18 aylık anne baba mama meme aydede kedi hayvan sesleri falan var mesela bugun kalp gördü dalğ diyor bir kendi adını falan söylüyor sürecimiz benzer gibi geldi de açılacak mı merak ediyorum
Dfd Benim oğlumda 23 aylık çoğu kelime tek olarak diyor mama ver, su iç, baba gel, anne aç, böyle ikili kelimeler diyor cümle kurmuyor
Derinsart Nes1989 hayır tamda olmasi gereknmiş benm kızımda benzer seyler sölüyor kelimeleri cok fazla ama mesela anne gel Baba atta Acıkınca ham ham , bişi istedig zaman sölüyosa komut alıyosa kendi kendine oyun oynuyo ismine bakiyorsa normal dedi doktoru