Deletedmom_58 Bende airfryer ilk çıktığında heves eettim iki çocukla pratik gelir gözüme diye. Ama bende döküm Tava var, Tefal yanmaz yapışmaz var, fırında az yakıyor bir kere fırın isitincs çok yapıyorum kek kurabiye poğaça vs buzluğa stokluyorum.
Mikrodalga da var orda ısıtıyorum. Fırında az yakıyor zaten. Belki ilerleyen zamanda düşünebilirim ama şuan için çok gerekli görmedim. Bir patates kızartmak içinde almaya gerek yok diye düşünüyorum. 😂 Onun yerine mutfak şefi benim için daha rahat olur.
Sen benim canimsınnn en güzelleri senin olsuun inşallah 🤍