Sevdaalp Arkadaşlar bilen vardır belki paylaşmak istedim yinede bebişlerin diş kaşıntısına ağrısına sızısına çok iyi geliyor bugün denedim bizzat 5 dkka içinde ağrıyı aldı ve mışıl mışıl uyumasını sağladı 🙏😊
Sevdaalp ALperenim karanfili havanda ezip içine zeytinyağı koyuyoruz 5 damda da karanfil yağı ekledim 1 gün oda ısısında kavanozda beklettim 2 saat de buz dolabında bekledikten sonra parmağınizla yada spancla dış etlerine masaj yapıyoruz
Sevdaalp Deletedmom116 Evet keskin kokusu ve tadı var o yüzden zeytin yağı ile açıyorum benimki de çok sevmedi ama cidden bayağı bayağı fayda ediyor
Yigitalpim 🙏Bende çok kullandım ise yaradığına şahit olduk defalarca, dis jelleri yerine kesinlikle yapılmalı buzdolabında kavanoz gibi bisey de muhafaza edip gecenin bi yarısı parmagimla sürüyordum damaklarina, gercekten sakinleşip uyuyabiliyordu oğlum