deryackr 31 günlük kızım, ilk haftalar benimde çok kötüydü, ufak ufak kan topcukları oluşmuştu. Geçsin diye silikon meme ucu kullandım onu kullanırken de lansinoh krem kullandım ama çok fazla ve sık sürdüm, iyi hissettikçe meme ucunu çıkarıp kendi mememi verdim ki bebek ona da çok alışmasın. Şimdi iyiyim çok şükür. Kızım sündüre sündüre ve sadece ucunu emdiği için zaman zaman ağrı oluyor ama çok değil o da