Bebeğim uyumuyo iki aydır neredeyse hem gece hem gündüz perşandık bir haftadır da diş çıkarıyor ekstra huysuz kucağımda uyuyo koyunca uyanıyo gaz vs de vardı dün doktora gittik ne olur dedim bişey diyin biz bittik çocuk uyumuyo diye bişey si yok dedi muayene etti kolik bebeğe benziyor 8.aya kadar devam edebilir dedi dişde huysuzluk uykusuzluk yapar dedi şuan 6 26 günlük zaditen damla verdi alerji ilacı dedi uyku yapar dedi dün akşam vermeye başladım bugün sol gözünden yaş akıyo çapaklanıyo birde burnu akmaya başladı ilaçtan mı bilemedim bir sürü de yan etkisi var bıraksam mı ilginç bir şekilde bebeğim ilk defa 4. Aydan beri gündüz bir buçuk saat uyudu şuan da uyuyor 8 den beri uyanmadı ilaç hakkında bilgisi olan var mı