Ayseaselinannesi Beceriklianne bende normal doğum yaptım 3 ay önce hala olmadım. Emzirince geç olunuyor muş sanırım.
Beceriklianne Ayseey Ayseaselinannesi Olimbonii 1Fatma93 Asligklp Hm yani sezeryanda anladığım kadarıyla hemen olunuyor öylemi
Cansu13092022 Ayseaselinannesi bende 3 ay önce yaptım hala olmadım bide kist çıktı yumurtalıklarim da
Ayseaselinannesi Beceriklianne sezeryanla mi alakalı bilmiyorum hemen olunması yoksa kişiden kişiye değişiyor mu bilmiyorum.
Olimbonii Beceriklianne galiba bende cok gordum sezeryandan sonra erken adet olanı ama benim sutumde erken gitti 45 gun emzirebildim tamamen kesildi ondan mi diye düşünüyorum acaba
Edsche Beceriklianne yok ya ben 40 dan sonra 3 4 gün oldum ama şimdi 3.ayımız biticek hala olmadım acaba normal mi bilemiyorum doktora gitsem mi ki
Beceriklianne Ayseaselinannesi normal ama dimi çünkü şu lohusa kanı sandm sonra normal adet kanaması olarak gelince içim rahat etti
Ucansupurge Beceriklianne tam 4. Ayda oldum ilk başta 40bittikten sonra kanamam oldu ben adet oldum sanmistim meğerse ara kanama tarzı bir şeymiş doktora sorduğumda adet oldugunu sanmıyorum rahim yeni toparlaniyor demişti.
Ucansupurge Beceriklianne yokk baya yoğun kanama olmuştu leke gibi değil 1-2 ped taktım sonra kesildi