Kızlar gerçekten kafayı yiycem ben ne yapsam olmuyor asla olmuyor. 15 aylık. Tek uykuya geçiriyorum olmuyor 2 uyku yaptırıyorum olmuyor ayağımda değil hamağında sallıyorum yine olmuyor olmuyor olmuyor. Saat başı uyanıyor yarım saatte bir uyanıyor zombi olucam yakında. Ne yapmam gerek ciddi anlamda. Nolur bir akıl verin