Kubratac Bebeğim 46 günlük çok öksürüyor peş peşe 10-15 kere hafta sonu doktora gittik nebülizatör ile hava veriyoruz bi de ağzından damla burun tıkanıklığı içinde sprey ama öksürüğü hala aynı bebeği bı kadar küçük olup aynı şeyleri yaşayan var mı acaba çok üzülüyorum
BenMathilda Kubratac benim başıma gelmişti hastanede yatış ile tedavi olmuştu 3 güne Tekrardan doktor muayenesinde fayda var cok gecmis olsun
Kubratac BenMathilda yatışta nasıl bir tedavi uyguladılar bilginiz var mı acaba birlikte mi kaldınız odada yoksa yoğun bakın kısmında mı kaldı
BenMathilda Kubratac birlikte kaldık, damaryolu ile besliyorlar ciğerler yorulmasın diye, kortizon iğne vuruyorlar, hava tedavisi disiplinli bir şekilde uygulanıyor, bir de antibiotik başlamışlardı en son
BenMathilda Endişelenmeyin, geçiyor ve geride kalıyor inşallah, çok şükür ki tedavisi mümkün, hastanede yatış olsa dahi bu çok daha iyi çünkü hemsireler disiplinli bir şekilde ilgileniyorlar