Kızlar biz dolandırıldık şikayette bulunduk. Bugün dolandırıcılık aracılığı yapan çocuk eşime ulaşmış ve demiş ki ben kpss hazırlanıyorum poslige gireceğim sicilime islemesin nolur sikayetimi geri çekerseniz parayı atarım demiş. Eşimde ne şikayeti çekerim ne de parayı alırım diyor. Yani şikayeti çekme gibi bir durum olsa da dava sürer sürer mi?