29 Kasım’da ilk başladık o günden beri sadece 5 gün kullandık en son cumartesi günü vermişim ve o günden beri kakasını yapmadı bugün tekrar verdim damlayı bakalım ne olacak kabızlık yaparmıki alerjik bebek zaten bağırsakları çok kötü olur birkaç gün tuvaletini yapmazsa