Kendi kendine indi ve hiçbir şey yapmadım. Doğuma 64 ile gittim şuan 48 kiloyum kendi kiloma döndüm. Merak ediyorum göbek sarkıyor kalıyor diyorlar Allah’a şükür bende öyle bişey olmadı dümdüz göbeğim dar tayt giyiyorum doğum yapmamış gibisin diyorlar. Sadece bıçak kesik yerinde Elimle dokununca çok hafif şişlik var sanki o kadar