Rabiaa12 Bebeğim 14 ay 20 günlük geç yaşında emekledi suanda tutunarak heryere gidiyor ama yürümeye korkuyor biz yürütmeye çalışıyoruz oyun vs teşvik etmeye çalışıyoruz hemen ayaklarının üzerine çöküyor sizce ne yapmayalıyım
Sunshinemom Rabiaa12 benmkisi de 14e girdiğinde tutunarak gidiyordu hep asla yürümüyordu yürüttüğüm an oturuyordu istemiyordu.neler yaptıysam sonuç vermedi. Zorlamamak lazımmış 15-20 güne sonra kendliğinden yürümeye başladı.
Ceyloo0625 Rabiaa12 yavaş yavaş yürümeye başlar ..şimdi korkuyor korkusunu yenince bir an da yürümeye baslicak annesi . Çok üstüne düşüp ürkütmeyin bence 🥰
Ebruuu0227 Rabiaa12 benim oğlumda 14ay 10 günlük yürümeye korkuyorsu elinden tuttuğumuz da hemen oturuyordu aferin oğluma maşallah oğluma diyerek cesaretlendirsik eşimle 1 kaç metre mesafede durup git gel yaptırdık şimdi tam olmasada yürüyor düşüyor ama xççok sevdi yürümeyi
Berilsmom46 Rabiaa12 benim kizim da öyle 14 aylik yürümeyi yeni öğrendi hala korkuyor ama yürümekten emeklemeyi tercih ediyor. Bir de sizin çocuklarınız işaret parmağını kullanabiliyor mu benim kizim kullanamıyor el kasları cok zayıf isaret parmagiyla kullanması gereken seyleri gösteriyorum yapamıyor parmagi düşüyor bas parmakla yapiyor herşeyi
Rabiaa12 Sunshinemom bende ısrarcı olmuyorum korkmasın diye ama hep içimde yürüsün diye insallah benimki de öyle olur
Rabiaa12 Ebruuu0227 benimki de biraz adımlıyor biz destek oluyoruz seviniyor heyecan yapıp düşücem diyor korkuyor pes ediyor
Fatmanurnrt Ebruuu0227 27 Eylül mü doğumlu benim kızımda yürümüyor emeklemiyor bi yere tutununca adım dahi atmıyor sadece elinden tutup yürütünce yürüyor nasıl bu yıl izleyebilirim ki bilmiyorum poposunun üstünde gidiyor sadece bende öyleymişim bebekken ama artık yürüsün istiyorum çok zor oluyor çünkü aşırı derece bu odada kalıyor bin diğer odaya gidiyorum ağlıyor orda bi yere tutunup kalkmıyor bile nasıl yapıcam bilmiyorum
Rabiaa12 Berilsmom46 taklit falan ediyor mu sizi benimki cış yaptığım zaman falan ben ona yaparken oda bana yapmaya başladı yeni
Fatmanurnrt Berilsmom46 benim kızım kullanıyor kaz yaşındasın diyorum eliyle gösteriyor klasik Allah kaç kızım diyorum gösteriyor bişeyi istediğinde parmağıyla işaret ediyor basıyor bişeye basacaksa ama yürümüyor asla
busra2524 Benim kızım da 13 aylık 5 aylık oturdu emeklemedi benden tutup kalkmaya çalışıyor koltuğa koyduğumda sıralıyor ama hala yürümedi dr götürdüm bir sıkıntısı yok dedi ne bileyim aydaşlarını görünce üzülüyorum 😔 inşallah buraya yürüdü yazarım 🥰
Berilsmom46 Rabiaa12 evet taklit ediyor mesela anne baba araba geldi düt oynuyoruz ben isaret parmagimla yapiyorum kendisine o da bana bas parmağıyla yapıyor
Rabiaa12 Berilsmom46 parmak kasları zayıf demişsiniz ya yumuşak toplar var ya onunla egzersiz falan yapmayı deneyin her çocuk bir degil sonuçta sizi algılıyormuş taklit de ediyormuş bence zamanla yapar onu da
Ebruuu0227 Fatmanurnrt benim oğlum çok hızlı emeklesipi için yürümeye ihtiyaç duymadı Bira çabaladık son bir aydır ama kzım 3 buöuk yaşında o da 14 aylık yürüdü hiç wmwklemwsi süründü çok zorlanıyorum aynı sizin gibi yürüyüp emeklemefiği için hurçundı onu da yavaş yavaş elinden tutup yürüttük öyle öyle yürüdü
Fatmanurnrt Rabiaa12 bende tam post atıcaktım sizinkini gördüm beraber okuyacağım sizinle tavsiyeleri sizinki gene ufak bişeyler var bizde hiç kıpırtı yok dönmüyor bile doğru düzgün