elanurersoy İyi akşamlar herkese bebeği 2 haftadan sarılık belirtisi gösteren oldu mu acaba? Bugun sağlık ocağında belirti olduğunu söylediler ve uyandırmakta zorlanıyorum
benkosarim elanurersoy olabilir sürekli besleyin ememiyorsa kaşık biberonla felan verin ayaklaidni ıslak bir bezle silin uyumasını engelleyin