Kizlar oğlum 18 aylık 1 yaşından beri inek sütü başladım 6 aydır sıkıntı yoktu 4 gün önce döküntüler çıktı neyden olduğunu anlamadım ertesi günü tekrar süt verdim yine döküntüler oldu dedim sütten galiba kestim sütü bugün de süt ve süt ürünleri hiç bişey vermedim az önce emzirdikten sonra tekrar kabarmalar oldu konu hakkında fikri olan var mı doktora goturecem elbette de bugün tekrar emmek isterse yine olursa diye korkuyorum başına böyle bişey gelen var mı