Gunes-123 Çay kahve gibi kafein içeren şeyler içmiyorum. C vitamini olan portakal, mandalina gibi şeyler yemiyorm. Meyve olarak muz, hurma ve üzüm yiyiyorum. Çok süt ürünü tüketmiyorum yoğurt yemeyeli bir ay oldu heralde. Çikolata yememeye çalışıyorum, çiğ kuruyemiş yememeye çalışıyorum. Mercimek, nohut fasulye falan zaten hiç yemedim doğumdan sonra. Sab simplex damla ve forbiome probiyotik veriyorum bebişe. Kendim de arada bir kimyonlu su içiyorum. Yemeklerin üzerine döküyorum kendi tabagima.