tombikdonerkankasiiskender MutluY_E bizimde başımıza geldi fito diye bi krem vermişti doktor bir hafta kullandık sonra geçmişti geçmiş olsun ben kendim doğumdan sonra 2.5 sene yaşadım yeni düzeldim çok zor 😓
MutluY_E Benguu_72 kakasını uzun süre yapamıyor. Çok gaz sancısı çekiyor. Ne kullandıysak gazı huzursuzluğu ve ağlaması geçmedi. Doktorumuz çocuk cerrahisine yönlendirdi orda söyledi canım..
Cpera MutluY_E yazali çok olmuş ama nasıl geçti bebeğinizin çatlağı bnmki 2.5 aylık ve sizinki gibi gaz sancısı çok çekiyor kaka yapmakta çok zorlanıyor ağlıyor . Sürekli ıkınma halinde acaba gazi falan hangi ayda geçti çocuğunuz
Ygzbrr Merhaba ayn sıkayet bizdede var makat catlagı nasıl oluyor doktora gidicem de daha günümüze var
MutluY_E Cpera kremleri kullandık ve kabızlık yapmayacak şekilde besledim kayısı vs. 8 aylık civarı gazımız sürdü sonra geçti ama ara ara yine gaz ve kabızlık oluyor
BetulDefnee Bize de doktor diyo ve anestol verdi 1 aydır kullanıyorum, artık geçti galiba kakasını yağarken ağlamıyor yüzünde acı falan da fark etmedim normalde gaz çıkarınca bile ağladığı oluyordu kuxumun
BetulDefnee Bir de siz de kabızlık var mı , bende vardı probiyotik ile çözdükten sonra onun kakası daha az acıtmış olabilir bana doktor sen kabızsan bebek de etkilenir dedi
MutluY_E BetulDefnee hayır bende yok canım çok geçmiş olsun, çok zor günlerdi gerçekten Allah yardımcımız olsun