Miniminnak22 Oturananne sağolasın 😅 bu arada adın çok manidar. Anne olduktan sonra oturmak ne büyük lüksmüş, eskiden olsa anlamazdim bunu 😅
Oturananne Miniminnak22 yok o bildiğin oturanlardan değil ilk 4 ay yapışık ikiz gibiydik hep basindaydim sürekli ağlıyordu gaz falan anlayacagin başından ayrilamazdim o yüzden oturananne 😂