meeese Her bebekte farklıdır.
Diş tablosunda ortalama aylari yazarlar mesela bizimki 4 aylıkken başladı sancısı ağrısı şişligi taa 7 ay 20 günlükken çıkardı ilk dişini sonra yan kesicileri çıkardı tabloya göre 10 13 ay arası çıkıyormuş ama bizimki önce çıkardı yani bebekten bebeğe farklılık gösterir endişelenecek yada acayip bir durum değil 😊