betusss1 normal canım daha sonra beyazlaşıp irin alacak biraz sivilce gibi olacak tavsiyem dokunmayın, 7 aylığız daha yeni geçti diyebiliyorum biraz var hala şişlik. Sağlık ocağı ya da doktor kontrolünde sorun gerek görüyorsa krem yazabiliyorlar antibiyotikli (irin akınca ben sürmüştüm biraz) ama sizinki bize nazaran iyi