Gamzeliiix09 çok geçmiş olsun. Emziriyorsanız kalsiyum eksikliği de olabilir. Takviye vitamin kullanıyor musunuz? Ben normal doğum yaptım ama 3.aydan sonra çok şiddetli bacak, kalça ağrılarım oldu hala oluyor ara ara vitamin kullanıyorum. Siz de doktorunuza danışabilirsiniz 🌺Detaylı bir muayene olmanızda fayda var, bel fıtığının elenmesi açısından.acil şifalar diliyorum