Kızlar 3 ay 3 günlük bebeğim var emzik biberon hiç kullanmadım sadece anne sütüyle besliyorum sürekli elini emiyor ve bende heralde aç diye sürekli emziriyorum en fazla yarım saatte bir oral dönem normal emmesi diyorlar ama acaba doymadı mı diye aklım kalıyor o yüzdemde sürekli emziriyorım ne yapmam lazım anlamak için ve gündüz uykusu hiç yok toplasan 1 saat uyumuyor akşam 8 buçuktan sonra uyur 2 saat emme aralığıyla kalkar emer uyur acaba gündüz doymadığı için mi uyuyamıyor 🥺🥺kilo alımımız da güzel 2200 doğdu 6300 oldu ama napıcağımı şaşırdım