Btl711 enginesma Odasini ayirdigim zaman duymam diye korkuyorum yanimda olunca her hareketine uyaniyorum .Bende surekli meme veriyorum galiba benimde sizin taktiginizi uygulamam lazim her agladiginda vermemeliyim
Btl711 neslihanyildiz sivi olarakda birseyler verirsen bence olmaz .Belki süt icer normal .Allah yardimcin olsun
Btl711 Aylaayla 23 aylik ve duzelmedimi Allah yardimcin olsun ben buyudukce belki duzelir diye umit ediyorum
Aylaayla Btl711 ne düzelmesi daha fena oldu birde 2 yaş sendromu başladı sürekli ağlama bağırma uyku desen gece allak bullak
Kbrailbay Btl711 vallahi biz de hiç diş belirtisi bile yok hala daha o mu zorluyor acaba diye düşünmüyo değilim ama 14 aya kadar ilk diş normal dedi çocuk doktorumuz
Btl711 Kbrailbay biz 4 tane cikardik diş 🙄İnsallah biran once cikarir ve kurtulur .Her bebisin gelisimi farkli
Sema345 emayy ahah benim kızım da 11 aylık ve dün sabah eşimin suratına nasıl tekme attıysa kendisi hiçbir şeubyiyip içmiyor yarın sabah acile gidecek 😅