Mrysmg 2. Aysa verem aşısıdır. Normalde belli bir zaman sonra bçkabarır iltihap tutar akar kabuk bakar bu 1 2 kez tekrar edebilir demişti doktorunuz. 8. Aydan sonra yavas yavas belşrginleşmeye baslar. Onunla alakalı olabilir ama bizimkinden daha abarık geldi bana. Aslında bir doktor baksa iyi olur. Belki de fotoda öyle çıkmıştır tabi.