Bence bi yerlere para verince para boşa gitmesin diye yapıyorsun.
İkinci hamileliğim kızımda 12 kilo aldım.
78le hamile kaldım 90′la gittim doğuma.
Kızım doğdu, süt olsun diye öyle su içiyordum ki. 2. Ayın sonunda 75kiloydum. Sonra ne mi oldu ?
İki çocuklı hayat bana zor gelmeye başladı ve sadece yiyiyordum. Çocuklar uyuyunca hep abur cubur. Yazın tatile gittik 1 tane bile fotoğraf paylaşamadım. O kadar kilo almıştım ki. 90 kilo olmuşum yeniden 😣😣😣 çekildiğimiz fotoğraflarıda görünce dedimmmm 1 dakka artık yeter Öznurrrr 😂
Hem diyetisyen hem spor hocalığı yapan arkadaşıma gittim ve 3 aylık spor aldım. 3 ayın sonunda ( arada kaçırmalarımıda sayarsak ) 13 kilo verdim. 100 cm incelme.. Şuan 77 kiloyum şimdi yine 3 aylık diyet ve spor programı aldım.
- olarak şimdi bölgesel incelmeye gidiyorum. Kafaya koydum bi -13 daha vericem. Ama spora devam etmeyi düşünüyorum. Çünkü bidaha o kiloları görmek istemiyorum. Daha yaşım 30! 🫣