prensesmomyy doğumuma annem de kayınvalidem de gelecekti. Eşim yanındaydı ve çok rahat tek başına çocuk bakabilir . Ama noldu biliyor musun ikinci sıpacık 5hafta erken gelmeye karar verdi. Hastaneye sancılı bir şekilde eşimin erkek arkadaşı ile gittim. Eşim oğlumuzu uyutuyordu. Sonra doğum olacağı anlaşıldı aynı arkadaş eve gidip gece boyunca oğlumun yanında durdu, eşim hastaneye geldi. Annemlere haber verdim tabi ama başka şehirdeydiler. Sabah arkadaşımızın ev taşıması vardı şaka gibi. O da oğlumu başka bir arkadaşımızın evine bırakıp emanet etti , öğlene kadar da orda takıldı. Sonra annemler geldi şükür, annemle eşim dönüşümlü gelip gittiler.
Yani bazen her şey düşündüğümüz gibi gitmiyor. Alkışa bırakmak lazım. Ve en önemlisi çocuğumuzu bağımsız büyütmek lazım. Benim oğlum o günü baya efsane bir gün olarak hatırlıyor, çok eğlenmişmiş😂