Kızlar balayı diye geldik otele hastalığıma vardı daha ama adet oldum. Balayına gitmedik şimdi kızımızla geldik tatil yapmaya ama hasta oldum tüm sinirlerim alt üst oldu. Geciktiren hap vardı biliyorum ama 2 hafta önce adet oldum olmam diye düşündüm o yüzden kullanmadım. Doğum kontrol kullandım sadec 2 hafta olmuştu kullanalı bütün adet düzenim bozuldu 2 hafta da bir adet olmaya başladım. Aşırı gerginim var mı bilgisi olan.