Bebeğim 23 günlük 3 gündür kakasını yapmadı mama ve anne sütü veriyorum mamasına 1 çay kaşığı zeytinyğı koyuyorum. Yarın doktora götüreceğim artk neden yapmadığını anlayamıyorum 3 gün önce 2 kez kaka yapmıştı birdahada yapmadı yarın 4 gün olucak yapmazsa eğer mamadan mı kaynaklı acaba evolvia kullanıyorum gazını çıkarttığı için mamayı da değiştirmek istemedim napıcağımı şaşırdım 😭