Tamemen aynı durumdayim kızım yaşına girip yürüdüğü an resmen huyu değişti kucukkende nereye koysam durmaz sürekli kucak. İsterdi ama buna rağmen. Yormazdi beni yaşıyla beraber hemen 2 yaş krizleri. Görülmeye başladık hiç yerinde durmuyor hiç ballı lokmam aşırı yoruyor. Kendini yere atıp ağlamalar da var 🫣 kendimi balkona atıp defalarca aglamisligim var 😨 geçer. Dicemde gecmeyip. Büyüyen bir. Depremdeyim. Sanki. Tabiki çok seviyorum hepimiz ole. Sadece aşırı. Hareketli ve çok yoruyor tamamen herkesin aynı durumda olması biraz rahatlattı şuan. Neyse canları sağ olsun da katlancaz ☺️