Ikizannesi06 İkizlerim var birinde uyku problemi vardı yeni düzene giriyor gibi. Diğerinde tık yok bi merak ettim her bebekte mutlaka atak belirtileri olur mu ?
nazlimom_ Ikizannesi06 bizim atak bitmesine tam 1 hafta kala uykusu bozuldu atak bizi etkilemedi heralde diyordum ama son hafta cok kötüydü , şimdi de 8. Ay atağındayız 4. Ay atağıda neymiş diyorum akşama kadar ağlıuor😅