25 aylık kızım var. Bu aya kadar bazen kendi uyudu bazen sallayarak uyuttum. Artık sürekli kalkıyor yenidoğan bebek gibiyiz. Uykuya hasret kaldım,memeyi keseli 3 ay oldu.. Sürekli kalkmasını sebebi sallamak olduğuna karar verdim. Bana yardımcı olun nasıl bırakabiliriz?