Merhabalar bu gibi bı durum yaşayan varsa sebebini bulabildiyseniz aydınlatır misiniz?
Kaka tahlilinde sıkıntı yok, ama sürekli sulu kaka yapıyor. İshalin ilk yedi günu günde bir ya da en fazla ikiyken bugün 5.kez yaptı. Kilo kaybetmemisti 4.gun tarttik doktorda. Halen Emmede de sıkıntı yok. Ama bugün bu kadar yapınca yarın doktora gidicez. Gaz yapar diye farklı hiç bir şey tuketmedim, ama yediğim biseyden olduğunu düşünmustu doktor. Zaten gaz yapar diye süt yoğurt yemiyodum şimdi peyniri de çıkardım. Ocean in d vitamini kullanıyoruz en baştan beri.