Esilaaa01 emin olun çoğu bebek içer. bebeğiniz ufak. şimdi ikisini alıyor ama ileride memeyi reddetme olasılığı yüksek. size tavsiyem, bol bol emzirin, benim oğlum uzamış sarılık geçirdi 2,5 ay boyunca sarılığı devam etti ama hep anne sütü aldı.(mama karşıtı asla değilim doktoru da gerek görmedi) sağım yapmayın diyorum çünkü süt devamlı aynı gelen ya da artarak gelen bir şey değil. bir sağarsınız 150-160 çıkar bir sağarsınız 10 cc çıkar ve sütüm azalıyor psikolojisine girersiniz ki hiç alakası yoktur ve o zaman süt azalmaya başlar. siz su, komposto bol bol sıvı alıp güzelce uyuyun dinlenin henüz lohusasınız. emziren anne için özellikle deliksiz uyku hayaldir. bebeğiniz uyudu mu sizde dinlenin. ve çok elzem olmadıkça mama kullanmayın. sütünüz o kadar değerli ki. hem fiziki hem ruhsal gelişimini çok güzel sağlayacak. şu an ağzında hep meme isteyecek. hatta ilk 3 ay. çünkü huzur buluyor doyuyor tanıyor. ağlaması olur şimdi gaz sancıları başlar. kilo alıyorsa, günde 5-6 kere çişli bez alıyorsanız bebek doyuyordur. mama vermeden günlük bez sayısına bakın anlarsınız. baktınız çişi azaldı o zaman takviye düşünün. bol bol emzirin göğsünüz çok dolup emziremeyecekseniz sağar dolaba atarsınız. güle güle büyütün hayırlı evlat olsun inşallah🫶