ilaydasrin_1 Mehtap08 bebeğim 4.5 aylık sadece mamayla besleniyo. 800 gramlık hipp mama 4.gün tekrar alınmak zorunda ☹️
ilaydasrin_1 Mehtap08 valla en son geçtiğimiz cumartesi aldım birde bu sabah aldım, atak dönemindeyiz aç olduğunu biliyorum resmen saldırıyo mamaya ama isteyip de içemediği de çok oluyor dökmek zorunda kalıyorum o kadar acıyorum ki dökünce de 🥺
ilaydasrin_1 Mehtap08 öyle bi saldırıyo ki diyorum aha biberonu yiycek nerdeyse kalkıp 100-120 cc yapıyorum, veriyorum içiyo bakıyorum itiği 40-60 cc 🥴 bir yarım saat 40 dakika daha uğraşıyorum bi 5-10 cc daha götürüyo kalan hop çöp 🥺